We don't grow..

 

”We don’t grow when things are easy. We grow when we face challenges”

 

Vem hade kunna tro att jag skulle hitta tillbaka. Det har tagit tid. Jag har väntat, och jag vet att det har varit rätt. För 4 år sedan var jag väldigt aktiv med bloggandet, jag skrev i princip allt som fanns i mitt huvud och hände i min vardag. Jag vet inte om jag skulle kunna hitta tillbaka till det, att vara så öppen. Allt jag vet är att bloggandet är något som dagligen inspirerar mig.

 

Det är lustigt att något som var så självklart förut känns konstigt idag, förut var det liksom uppenbart att bara sätta sig ner och skriva allt man hade i huvudet. Så fick alla ta del av det. Idag tänker jag mer ”Kan jag skriva det? Är det ok?” Det handlar nog om att inte tänka så mycket och bara köra.

 

Jag är tillbaka i alla fall och jag hoppas ni hänger med! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: