"Don't cry because it's over, smile because it happened"

 
Det är mycket som hänt sedan sist så vet inte hur jag ska börja riktigt. Men jag får ta det succesivt här i bloggen. Sommaren smyger sig på här i Stockholm och jag log för mig själv när jag kunde ta på mig sommarskorna och känna lukten av syren. DET är sommar.  
 
Vi håller på att kolla på lägenheter här i Stockholm eftersom vi ska flytta. Samtidigt som det är en djungel i dess blindo så känner vi att vi inte hittat någon som vi verkligen fastnat för. Tur är att vi har gott om tid på oss, jag brukar alltid vara expert på att vara ute i sista minuten. Idag bor vi högst upp i en fastighet på 3 våningar, just nu går det bra utan hiss, men jag misstänker starkt att det är ett måste till hösten då vi blir en till i familjen.
Det här känns som ett riktigt bra år. Sommaren väntar och efter det väntar något alldeles större.
Ska skriva mer om det i ett annat inlägg.
 
 
Paris 2013. En bit från vårat hotell kunde man skymta det berömda tornet.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: